Österrike

Idag har österrike börjat för sverige spelar pär gerell och jens lundqvist som är direkt in i huvudtuneringen! Dom andra är kristian karlson,mattias karlson,fabian åkerstöm och andreas thörnqvist..kristian,mattias och andreas har börjat med en seger medans fabian har förlorat,om ni vill ha detaljer så kan få det på ittf.com! Jag har återigen tränat två pass idag.Det första gjorde jag mot Lukas som va på ett väldigt bra spelhumör efter gårdagens framgång.Han rörde sig bra och avslutade ofta bollen med att göra en s.k korea lop!! (det är en oerhört hård fh lop från bh hörnet)Det andra passet spelade jag med Andreas (peter) Ljones,som va väldigt revansch sugen sen gårdagens förlust mot mig..Så vi avslutade passet med en sjusetare där set siffrorna skrevs till 9-11 11-5 11-5 11-6 11-4 till mig! Det här var en grymt stärkande seger som jag tar med mig in i morgondagens träning=)! Nu har jag precis limmat på ett par nya plattor till till en av klubbens tränare mikael sthåhlbro även känd som stålis=)! Han ska spela ett div 3 sammandrag i helgen.Han spelar med ett svart calibra och ett röt boost tc,nu blir han farlig för han fick ingen dålig limmning kan jag lungt säga!! Jag ser fram lite extra tills imorgon för då ska vi spela 40 min sten tuff innebandy..Det ska vi göra varje torsdag från och med nu,men imorn är första gången..Det ska vi göra dels för att det är bra konditions träning om man spelar väldigt intensivt och med ett högt tempo som vi kommer att göra,men även för att det är bra för lag sammanhållningen! Så som ni kan förstå så är jag otroligt laddad,det laget som visar mest vilja kommer att vinna och det ska o kommer att vara det laget som jag tillhör!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fel setsiffror Hampus! Men angående revanschsuget hade du rätt!

2010-10-20 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0