I Borås!

Jag är hemma i Borås och hälsar På familjen under helgen.Jag åkte hem igår kväll och biten mellan falkenberg varberg så använder jag mig av ett hallandstrafik kort som är laddat med 500 kr.Om man då av någon anledning inte skulle ta ut en biljett innan avresa så drar dom 100 kr extra från kortet och det hände mig igår! Jag tycker att det är väldigt grisigt av tåg företagen,att suga ut pengar från sina kunder! Skandal! Igår prövade jag på en ny sorts fys övnigen för snabbheten den går till såhär..En person sitter på knäna och kastar pingis bollar i olika riktningar både i sidled och djupled och jag försöker träffa bollen med foten innan den slår i marken.Jag kände att det tog på ett nytt sätt i vaderna och att det är bra för reaktionenen så det är något som jag tror på,och jag tror att detta kommer att göra mig mer lätt rörlig vid bordet. Så här kan en fys vecka se ut! Måndag: 120 häck hopp på morgonen.30 min dynamisk bålträning på kvällen med många olika rörelser för att stärka hela bålen. tisdag: 10 min hoprep på morgonen.cykel på kvällen. Onsdag: statisk bål tränig på morgonen.benböj i olika varinater på kvällen för att stärka hela ben,rump muskulaturen. Torsdag:innebandy.ett bål pass på kvällen som jag varierar med olika övningar. fredag:reaktions träning med boll eller bollar.vila kvällen lördag:lång distans löpnig. Ut över detta så lägger jag till klassiska övningar som situps,armhävningar,rygglyft och benlyft innan jag ska sova.Jag brukar även simma ibland. Nästa vecka är det match i spl mot rekord jag ser redan fram emot den!jag kommer att skriva om den senare! Ciao

Kommentarer
Postat av: Peder Gerdin

Allt på denna blogg överflyttat till Hampus nya blogg på http://www.hampussoderlund.com - använd den i fortsättningen.

2010-10-24 @ 17:51:22
URL: http://www.hampussoderlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0