Hallo allesammans!

Här kommer man att kunna läsa om det senaste och smaskigaste inom Bordtennis världen, och hur Falken (Falkenbergs btk) tränar och laddar upp inför sina viktiga o roliga matcher i SPL!! Och självklart vad som står här näst på tapetern för mig..  
 
 Jag är för övrigt på strålande humör idag just hemkommen från en veckas semester från varma Cypern. Så här fräsch har jag inte känt mig på väldigt länge så nu är man otroligt sugen på att komma tillbaka till den goa vardagen i Falken och köra på som en galning =)!

Ikväll ska jag såklart se Sverige-Holland, jag är sjukt taggad inför matchan jag tror på 1-1 0-0 efter halvlek. Zlatan gör 1-0 i den 76 match minuten men tyvärr så kommer Huntelaar att kvittera i den 88e minuten men vi får se!! Kom igen Sverige!!!

Jag säger hej så länge eller sayo nara som man säger i Japan!

Kommentarer
Postat av: Sebastian Karlsson

Ska bli kul att följa din blogg :D

2010-10-12 @ 19:28:34
Postat av: Peder Gerdin

Grymt - kommer att följa den!

2010-10-13 @ 00:17:25
Postat av: Hampus

Det hoppas jag:)

2010-10-13 @ 18:39:27
URL: http://hampussoderlund.blogg.se/
Postat av: Erik Soderling

Hej Hampus!!

När du var på Cypern var du då på ajjanappa lr hur det nu stavas? För min kompis var där och han sa att han trodde att han hade sett dig:D Lycka till med pingiskarriären !!!

2010-10-16 @ 07:29:18
Postat av: Hampus

Hej!Ja det var där jag va,så det stämmer nog att han såg mig.Tack så mkt:)

2010-10-17 @ 12:54:32
URL: http://hampussoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0