Guo Kai!

Guo kai har anlänt.Han kom igår kväll och stog över morgon träninge p.g.a av trötthet.Men han ska va med ikväll,det ska bli kul att se hans form,rent fysiskt så ser det bra ut!Han har hållt igång hela sommaren med spel i den kinesiska tredje ligan där han inte förlorade en ända match!Han har även spelat kinesiska mästerskapen i lag som trea i ett lag i Tianjin, dom andra i laget var Hao shaui och li ping! Ändå ett riktigt bra lag får man ju ta och säga! Hao shaui är ju den kinesen som maze fiskade ut i en otrolig match i vm 2005!Li ping är en annan kinesisk landslag spelare! I österrike så slutade simon arvidson trea i gruppen medans alla andra slutade som grupp tvåor mer info på ittf.com! Idag hände det otänkbara i innebandyn mitt lag förlorade!Lagen bestog av jag,stålis och ghosh mot Lukas,Ljones och dom två andra indierna!4 mot 3 alltså, det gjorde ju att vi va i underläge redan innan matchen! Men vi stog upp bra och genom stålis otroliga långskott så hade vi 5-1!men precis innan halvtids vilan så gjorde dom tre snabba mål tungt men vi ledde 5-4 i halvtid! I andra så tog dom tyvärr över mer o mer och det kändes att vi va en man kort..Men trots det så höll vi matchen helt jämn,men när det återstog 2 min så tog dom ledningen för första gången med 9-8 och det blev slutresultatet!Det var en tung förlust vi förtjänade iaf oavgjort! Just nu så kollar på stockholm open när jag samtidigt samlar krafter till kvällens träning! Tennis är dessutom min favorit sport efter Bordtennis! Ciao

Kommentarer
Postat av: magnus "PAPPA" söderlund

hampus du är inte lik pappa i innebandy, mitt lag har aldrig torskat i innebandy /pappa

2010-10-21 @ 18:28:27
Postat av: En som var där

De va inte Hampus "fel", det var någon i laget som blev trött

2010-10-22 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0