Flyttat!

Idag har jag flyttat ifrån min lägenhet i centrum.Anledningen till detta är att våran kines Guo kai kommer imorgon och då ska han ha den lägenheten..Så min nya hem adress är oden vägen 1,som bara ligger 50 m från Skrea strand inte helt fel=)!Jag har en separat avdelningen av huset som jag bor i det är ungefär som ett radhus kan man säga.. Efter det andra passet idag så spelade jag en tre setare mot peter ljones som va kommentator på tv matcherna förra säsongen.Jag slog honom med 2-1 i set inte så oväntat,hans första kommentar va jag hade ju första set så det va ju nära (jag vann det)!!Men som man brukar säga nära skjuter ingen harre, sorry ljones bättre lycka nästa gång;)!! Nu till TTstar som blev lite av en suce för Lukas lagkaptenen Ryden! Efter att ha haft 3-0 efter första dagen så följde han upp det med att slå fredrik håkanson och niklas röningborn,det betydde att han va klar för final..Där stog Vyborny för motståndet,tjecken som han slog igår.Men idag fick tyvärr Lukas stryk med 3-1 men Vyborny är en bra spelare,han har den bästa kvoten i den italienska ligan och han har även besegrat spelare som Jan ove Waldner!! Imorgon börjar en ny pro tour tävling i Österrike där jag igenkligen skulle vart med,men efter att jag hade haft ett snack med dom båda förbundskaptenerna (Erik lind) (Thomas von scheele) och min klubbtränare Peter Karlson så kom vi fram till att jag inte ska spela några utländska tävlingar innan jvm i december! Anledningen till det, är att jag har haft väldigt många stora tävlingar på rad utan vila i sommar..Så nu behöver jag återhämta mig mentalt och få en bra tränings period,det här är helt enkelt en perfekt period att bygga upp mig fysiskt,mentalt och självklart spelmässigt!! Men nu ska jag inviga min nya säng,vi ses imorgon! Ciao

Kommentarer
Postat av: Peder Gerdin

Har mailat dig på din Hotmail ang ny blogg - ett utkast i wordpress. Har du sett det?

2010-10-20 @ 00:15:33
Postat av: Stefan Ohlsson

När får man en inbjudan till inflyttningsfesten? :-)

2010-10-20 @ 14:27:23
Postat av: Hampus

Jag såg det precis nu och det ser väldigt bra ut och jag vill definitivt bytte till wordpress :)!

2010-10-20 @ 20:16:45
URL: http://hampussoderlund.blogg.se/
Postat av: Hampus

Ja det du Stefan,den kan nog komma när du minst anar det;)

2010-10-20 @ 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0