Då va man tillbaka i träning!

Imorse gjorde man sitt första pass på en vecka det kändes riktigt bra..jag spelade mot Fredrik Anderson som är här och tränar.Jag måste erkänna att det har kliat i handen när man inte har kunnat träna på en vecka så det va kul att vara tilbaka i action!Dom andra som tränade va Lukas ryden,omar assar, pär gerell,simon arvidson,kim nylander och tre indier.Här kommer lite snabb info om varje spelare! Lukas gör sin sjätte säsong för klubben om man hade haft en lagkapten i pingis så skulle han vara våran! omar falkenbergs suce värvning som forfarande är obesegrad! Pär tränar med oss men spelar i franska ligan för Cahrtres! Simon är här och tränar,han bor och spelar för Rekord (Helsinborg) han bodde här förra året! Kim har gjort flera säsonger i spl för Falkenberg men har ett vilo år i år från serie och tävlingspel! Fredrik har gjort 1 säsong i högsta ligan för Ärtemark men spelar nu i div 1 för Falköping! Indierna är alla födda 93 och dom är i mellan 15 till 40 i världen i deras ålder! I eftermiddags tränade jag med Peter Nilson som tränar med oss ibland han bor ju i stan,men spelar för Gröstorp..Det va också ett bra pass så det är bara att fortsätta på den linjen imorgon! Men nu till nåt helt annat,vad hände med sverige igår? Min gissning stämde ju inte alls men jag fick iaf rätt i att huntelaar skulle göra mål.Hamren o company har en del att jobba på till returen! Jag hade hoppas på mer,även om Holland är ett av världens bästa lag!

Kommentarer
Postat av: Lagkaptenen

Ska bli intressant att följa din blogg Hampus, nu är vi ett riktigt blogg lag :)

2010-10-14 @ 16:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0