Ännu en härlig dag!

ännu en go dag med 2 tuffa pass...indierna ghosh och hermet desai stog för motståndet.Jag körde även ett statiskt bålpass och cyckel på kvälen,nu ska det sista fläsket runt magen bort;)Nu ska jag göra min berömda glassmix! Ingridenserna är 4 skivor galia melon,4 skivor annans,2 glasskulor osså så toppar man med lite hallon och blåbär!! det finns bara ett ord för detta och det är utsökt=)!! Alla svenskar är tyvärr utslagna ur ungern nu.Mk la mot 2-4 mot tokic som har en väldigt fin backhand.kk la 1-4 mot japanen yoshida som är väldigt bra spelare han va t.e.x i kvarsfinal i VM.jens förlora 3-4 mot kosowski polen.rs o jp avancerade till de 32 efter två starka segrar i sjunde avgörande set.Sen la robert mot taiwanesen chuan som är final seedad,matchen blev 3-4..jörgen la mot tysken keinath som numera spelar för slovakien 3-4 blev matchen.Dom här resultaten visar ju verkligen hur jämnt det är mellan många i pingis,nästan varje match som svenskarna spelade gick till avgörande set!!Jag tror att japanen mizutani kommer att vinna dels för att han är den bästa spelaren i tävlingen men även för att han har sett väldigt stabil ut hittils.. Jag kommer att ta ett break från bloggen under helgen,men va inte alltför ledsna för på måndag är jag tillbaka;) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0